<< Click to Display Table of Contents >> Opladen en updaten van patiëntengegevens naar Beoogo |
Maandelijks dienen de nieuwe patiënten opgeladen te worden naar Beoogo. Daarnaast worden bepaalde administratieve gegevens ook bijgewerkt.
1.Klik bovenaan links op het menu-icoon, selecteer het menu Beheer en vervolgens Instellingen.
2.Gebruik de navigatiebalk rechts om naar beneden te navigeren in de instellingen
3.Klik onder Facturatie op het pijltje links naast Beoogo.
4.Klik op de knop Synchroniseren met Beoogo.
Als er fouten vastgesteld worden tijdens het opladen, krijgt u hiervan een overzicht in een tekstbestand. U dient die fouten te corrigeren, en daarna de patiënten opnieuw op te laden. Dit tekstbestand bevat meerdere kolommen, gescheiden door puntkomma's. De eerste kolom duidt de fout aan, de derde kolom het INSZ-nummer, de vierde kolom de geboortedatum, de vijfde en zesde kolom de voor- en achternaam.
Veelvoorkomende foutmeldingen
•"Duplicate ssin"
Er bestaat reeds een ander dossier met dit INSZ-nummer in Beoogo. Mogelijk bestaan er ook meerdere dossiers binnen Daktari met dit INSZ-nummer.
•"ssin"
Een fout nummer of incompatibel met geboortedatum.
•"HOLDER_CODE_EMPTY"
De code gerechtigde ontbreekt.
•"birthDate"
Geen INSZ-nummer of geen geboortedatum.
•"Wrong insurance code"
Verkeerd ziekenfonds.