Hoe controleer ik de werking van de eHealth-diensten?

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Praktische werkwijze >

Hoe controleer ik de werking van de eHealth-diensten?

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Als u problemen ondervindt bij uw verbinding met eHealth, raden wij aan de eHealth-statuspagina's te raadplegen.  Op die pagina vindt u updates over de werking van eHealth.

eHealth-statuspagina's consulteren

Dashboard_eHealth_status

 

In het dashboard, onder eHealth-status, klikt u op de knop eHealth-status online raadplegen om de werking van de eHealth-diensten controleren.

Rechts naast de naam van de eHealth-dienst geeft een groen rondje aan dat er op dit moment geen problemen zijn, een geel rondje geeft aan dat er mogelijk problemen zijn en een rood rondje geeft aan de dienst niet werkt.

De status van de diensten wordt elke 5 minuten geüpdatet.

Status van de eHealth-diensten opnieuw opvragen

Klik op de vernieuwknop onder de naam van diensten om de status te updaten. De update wordt uitgevoerd volgens de status die weergegeven is in het dashboard van de gebruiker.