<< Click to Display Table of Contents >> eForms beheren |
De eForms of elektronische formulieren vindt u terug onder de inforegel Brief binnen het Contactvenster.
Klik in het Contactvenster op het pijltje rechts in de inforegel Brief en bovenaan verschijnt eForms.
Klik op het pijltje rechts naast eForms en de optie Beheer eForms verschijnt.
Bij deze actie is een eHealth-sessie vereist.
Beheer van eForms
Bij het beheren van de elektronische formulieren verschijnt een nieuw scherm met alle beschikbare eForms.
Hier kunnen de elektronische formulieren geselecteerd worden die zichtbaar zijn binnen de praktijk.
eForm beshikbaar maken
1.Rechtsklik op het elektronisch formulier in de linkerlijst en selecteer eForm ter beschikking stellen.
•Of klik op de pijltjes rechts naast de naam van het formulier.
2.Het elektronisch formulier verschijnt in de lijst rechts onder Beschikbaar gemaakte eForms en verdwijnt uit de lijst Alle eForms.
Op die manier voegt u alle elektronische formulieren toe die nodig zijn in de praktijk.
Verwijder een eForm uit de lijst Beschikbaar gemaakte eForms door te klikken op het rode kruisje rechts naast de naam van het formulier.
Als alle Forms correct geselecteerd zjn, sluit u het tabblad eForms bovenaan door op het kruisje rechts naast eForms in het tabblad te klikken.