<< Click to Display Table of Contents >> eForms gebruiken |
Als alle eForms beheerd zijn, bent u klaar om de elektronische formulieren te gebruiken.
eForm selecteren
Klik in het Contactvenster op het pijltje rechts in de inforegel Brief en bovenaan verschijnt eForms.
Klik op het pijltje rechts naast eForms en navigeer naar de naam van het elektronisch formulier. Dubbelklik op de naam van het elektronisch formulier. Het elektronisch verschijnt en zal automatisch gegevens invullen vanuit het patiëntendossier als de eForm dat ondersteunt.
eForm verzenden
Bent u klaar met het vervolledigen van de inhoud, klik dan in de linkerbovenhoek op de knop Verzenden.
Het venster wordt gesloten en in het Contactvenster onder de eForm verschijnt de initiële status van de eForm.
Als het verzenden initiëel mislukt is, corrigeer dan via het Postvak - Uitgaand het bericht en verzend het bericht opnieuw.
Als het bericht manueel verstuurd wordt, zal deze initiële status onder de eForm in het Contactvenster niet meer automatisch aangepast worden.
eForms verzendt u best onmiddellijk na het invullen. Als u meer dan een uur wacht voordat u de eForm verstuurt, zal de eForm ongeldig worden. In dat geval dient u de eForm opnieuw aan te maken en te verzenden.
Verstuurd document weergeven
Selecteer in het Contactvenster de naam van de verstuurde eForm en klik op de spatiebalk.
Klik bovenaan op de knop Toon het verstuurde document.
Het document verschijnt in PDF-formaat.
Sluit het pdf-document en het verzend-venster via het kruisje in de rechterbovenhoek.