eForms gebruiken

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Patiëntendossier > Contactvenster > Plan > eForms >

eForms gebruiken

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Als alle eForms beheerd zijn, bent u klaar om de elektronische formulieren te gebruiken.

eForm selecteren

Klik in het Contactvenster op het pijltje rechts in de inforegel Brief en bovenaan verschijnt eForms.

eForm_lijst

Klik op het pijltje rechts naast eForms en navigeer naar de naam van het elektronisch formulier. Dubbelklik op de naam van het elektronisch formulier. Het elektronisch verschijnt en zal automatisch gegevens invullen vanuit het patiëntendossier als de eForm dat ondersteunt.

eForm verzenden

Bent u klaar met het vervolledigen van de inhoud, klik dan in de linkerbovenhoek op de knop Verzenden.

eForm_verzenden

Het venster wordt gesloten en in het Contactvenster onder de eForm verschijnt de initiële status van de eForm.

eForm_status

info_32Als het verzenden initiëel mislukt is, corrigeer dan via het Postvak - Uitgaand het bericht en verzend het bericht opnieuw.

info_32Als het bericht manueel verstuurd wordt, zal deze initiële status onder de eForm in het Contactvenster niet meer automatisch aangepast worden.

info_32eForms verzendt u best onmiddellijk na het invullen. Als u meer dan een uur wacht voordat u de eForm verstuurt, zal de eForm ongeldig worden. In dat geval dient u de eForm opnieuw aan te maken en te verzenden.

Verstuurd document weergeven

Selecteer in het Contactvenster de naam van de verstuurde eForm en klik op de spatiebalk.

Verstuurd_document_weergeven_knop

Klik bovenaan op de knop Toon het verstuurde document.

Het document verschijnt in PDF-formaat.

Sluit het pdf-document en het verzend-venster via het kruisje in de rechterbovenhoek.