Praktijkgegevens invullen in de forfait-sjablonen

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Instellingen > Forfaitair betalingssysteem > Instellingen >

Praktijkgegevens invullen in de forfait-sjablonen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

De "forfait"-brieven dienen ingevuld te worden met de praktijkgegevens.

Voor ieder forfait-type maakt u een brief aan in een testdossier. U past de inhoud van de brief  aan voor de praktijk en slaat de brief nadien als sjabloon op.

Forfait-sjabloon aanpassen

Zie ook Een brief opstellen op basis van een sjabloon.

1.Selecteer in het Contactvenster de informatieregel Brief en geef "forfait" in.

Forfait_brief

2.Dubbelklik op de naam van de brief Inschrijving in forfait, Uitschrijving uit forfait of Overstapsaanvraag forfait

3.Klik op de titel van de brief in het vet en op de spatiebalk.

4.Pas de brief aan in de briefeditor.

Sjabloon_opslaan_icoon

5.Selecteer bovenaan het menu Dossier en vervolgens Sjabloon opslaan. Zie Een sjabloon aanpassen.

6.Sluit de brief-editor via het kruisje in de rechterbovenhoek.